QUÈ PASSA AMB L’ABONAMENT DEL TRANSPORT DELS NOSTRES ESTUDIANTS ?

I continuen passant els mesos i els plens i nosaltres continuem preguntant i insistint en el tema de les ajudes per a l’abonament del transport dels nostres jóvens estudiants i l’equip de govern continua sense donar resposta.
Com que ja és una obvietat que, davant aquesta ineficàcia, acabarà el curs i els estudiants s’hauran quedat sense aquestes ajudes al transport, des de COMPROMÍS hem fet una nova proposta: que les ajudes es donen amb efecte RETROACTIU, és a dir que quan finalment s’aproven, als estudiants que acrediten les despeses de transport se’ls paque la quantitat de l’ajuda des de l’inici de curs.

ple 22/02/2018

QUÈ PASSA AMB L'ABONAMENT DEL TRANSPORT DELS NOSTRES ESTUDIANTS ?I continuen passant els mesos i els plens i nosaltres continuem preguntant i insistint en el tema de les ajudes per a l'abonament del transport dels nostres jóvens estudiants i l'equip de govern continua sense donar resposta.Com que ja és una obvietat que, davant aquesta ineficàcia, acabarà el curs i els estudiants s'hauran quedat sense aquestes ajudes al transport, des de COMPROMÍS hem fet una nova proposta: que les ajudes es donen amb efecte RETROACTIU, és a dir que quan finalment s'aproven, als estudiants que acrediten les despeses de transport se'ls paque la quantitat de l'ajuda des de l'inici de curs.Podeu sentir la nostra proposta en aquest tall de la intervenció del nostre company Pep Esplà en el torn de precs i preguntes.

Posted by Compromís per Montcada on Saturday, 3 March 2018

Arxivat en: General